Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
sonra, yeni ve mevcut müşterilerle ve Sayfanızın hayranlarıyla bağlantı kurmak için Sayfanızın ücretsiz özelliklerini kullanın.Sayfa oluştururken ihtiyacınız olanlar
- Kişisel Facebook profili: Sayfa oluşturmak için bir profilinizin olması gerekir. Kişisel Facebook profilinizdeki bilgiler, orada paylaşmadığınız sürece Facebook Sayfanızda görünmez. Facebook'ta profiliniz ve Sayfanız ayrı olarak değerlendirilir.
- Kategori: Sayfanız için bir kategori seçin. Seçtiğiniz kategori, işletmeniz için farklı özellikler sunacaktır.
- İşletmenizle ilgili bilgiler: Sayfanızdan en iyi şekilde yararlanmak için şirket veya kuruluşunuzla ilgili adres, hizmet verilen alanlar, e-posta, telefon numarası, internet sitesi, çalışma saatleri, hikaye, görseller ve daha pek çok bilgiyi ekleyin. Sayfanızı oluştururken bu bilgileri hazırda bulundurun.
- Ulaşmak istediğiniz hedefler: Sayfa oluştururken ulaşmak istediğiniz net hedefleriniz olsun. Sayfanızın benzersiz özelliklerinden yararlandığınızdan emin olun.
- İstatistikler: Sayfa İstatistikleri, hedef kitlenizi ve en çok etkileşim kurdukları içerikleri daha iyi anlamanıza yardımcı olabilir. Sayfa beğenmeleri, görüntülemeler, erişim ve demografik bilgiler gibi istatistikleri yakından takip edin.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.daha fazla bilgi alın.
- Aktif kalın: Facebook Sayfaları en iyi performansı genellikle Sayfanızın hayranlarıyla etkileşimde bulunduğunuzda, sık paylaşım yaptığınızda, iletişim bilgilerinizi ve diğer detayları verdiğinizde ve Sayfa İstatistikleri'ni kullandığınızda gösterir.
Ayarlanması gerekenler
- Not: COVID-19 ile mücadele kapsamında işletmeler, Facebook Sayfalarında ve Facebook'taki aramalarda geçici hizmet değişikliklerini duyurabilir.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
- Görseller: Sayfanıza işletmenizi temsil eden bir profil resmi ve kapak fotoğrafı ekleyerek başlayın.
- Açıklama: Ziyaretçilerinizin, işletmenizin ne tür hizmetler sunduğunu anlaması için Sayfanıza kısa bir açıklama ekleyin. Açıklamanızı kısa tutun (1-2 cümle).
- İletişim Bilgileri: Bir telefon numarası, internet sitesi ve e-posta adresi ekleyin. Sayfanızı ziyaret eden kişiler sizinle iletişime geçmek için bu bilgilere erişebilir.
- Konum ve Çalışma Saatleri: İşletmeniz veya kuruluşunuz fiziksel bir konuma sahipse, insanların sizi nerede ve ne zaman ziyaret etmeleri gerektiğini öğrenmeleri için adres ve çalışma saatlerini ekleyin.
- Diğer kategoriler: Potansiyel müşterilerin Sayfanızı keşfetmesine yardımcı olmak için 2 tane daha alakalı kategori seçebilirsiniz.
- Hakkında ve Hikaye: İnsanlara işletmenizin amacını anlatın. Hakkında kısmında, Sayfanıza bir hikaye ekleyebilirsiniz. Hikayeler, işletmenizi ne zaman kurduğunuz, uzmanlık alanınızın ne olduğu ve misyonunuz gibi şeyleri içerebilir.
Alıntıdır :Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.